Centrul de Solutii EAN Romania

COMPANIESOLUTII GS1
  • IDENTIFICARE
    • Coduri EAN/UPC
    • GS1 128
    • GS1 DataBar
    • GS1 DataMatrix
    • EPC
  • SINCRONIZARE
    • GDSN
    • GEPIR
  • COMUNICATIE ELECTRONICA eCOM
    • GS1 EANCOM
    • GS1 XML
SERVICII
  • EDITARE ETICHETE
    • BarCode Printer
    • Label 128
    • DataBar$DataMatrix
  • CONSULTANTA SI ASISTENTA TEHNICA
    • Evaluare tehnologie EPC/RFID
    • Profil national eInvoice
  • INSTRUIRE
COMUNICATIE B2B
  • SYNCRO
PUBLICATII
  • PUBLICATII CS EAN
    • Interoperabilitate
    • e-Commerce
    • Aplicatii EPC/RFID
    • Trasabilitate
    • Comert concertat
  • PUBLICATII GS1
    • Manuale
    • Magazin INFO
    • Supliment INFO
    • Generale
  • Chestionar evaluare DQM
CALITATEA DATELOR
  • Asigurarea calitatii datelor
  • Evaluarea sistemului de management pentru calitatea datelor
  • Evaluarea calitatii datelor master
  • Reguli GS1 pentru masurarea ambalajelor
CONTACT

Acces Membri GS1

User:
Parola:
Recuperare parola

Stiri si Evenimente

2017-03-31
 Stimati Parteneri, Va anuntam ca vineri, 31 martie 2017,...

2016-07-07
 Stimati Parteneri,   Va anuntam ca duminica, 17 iulie...

  • Prima pagina
  • Linkuri utile

Interoperabilitate
e-Commerce
Aplicatii RFID/EPC
Trasabilitate
Comert concertat

PRIMA PAGINA > CALITATEA DATELOR > Evaluarea sistemului de management pentru calitatea datelor

Evaluarea sistemului de management pentru calitatea datelor

Orice organizatie trebuie sa stabileasca, sa documenteze, sa puna în aplicare, sa gestioneze si sa mentina un sistem de management de calitate a datelor si sa îmbunatateasca eficienta lui de o maniera continua.

O administrare responsabila trebuie sa prezinte dovezi ale acestor angajamente vizând dezvoltarea si implementarea sistemului de management al calitatii datelor si îmbunatatirea continua a eficacitatii sale prin:

  • informarea organizatiei despre importanta respectarii cerintelor definite;
  • implementare unei politici de gestionare a calitatii datelor;
  • definirea obiectivelor de calitate a datelor.

În cazul în care exista mai multe sisteme separate de management al calitatii datelor, organizatia trebuie sa se asigure ca informatiile furnizate de aceste sisteme sunt coerente. Când organizatia alege sa externalizeze un proces care ar putea afecta conformitatea cu o cerinta specificata, se va asigura controlul asupra acestui proces. Controlul proceselor externalizate va trebui sa fie specificat în sistemul de management privind calitatea datelor.

Pentru a testa gradul de conformitate cu cerintele specificate în Cadrul general GS1 pentru calitatea datelor, inclusiv protocolul calitatii datelor, GS1 a dezvoltat un instrument de autoevaluare DQMS care ofera organizatiilor mijloace pentru testarea conformitatii acestora cu cadrul general si poate genera o autodeclaratie în cazul în care rezultatul satisface standardele necesare.

Instrumentul este disponibil in sectiunea PUBLICATII a site-ului. 

Copyright © 2008 Centrul de Solutii EAN. Toate drepturile rezervate.
Adresa: Str. Mexic, Nr.13, Sector 1, cod postal 011755, Bucuresti; Telefon: +40 21 319 8751, +40 21 319 8756; Fax: +40 21 231 4705; E-mail:office@csean.ro